marți, 1 iunie 2010

Sweet ?


Simt nevoia sa scriu .. Dar nu stiu ce . Hmm , ar fii un caz indubitabil de adevarat sa spun ca am realizat ca nu se merita sa pun la suflet , orice tampenie , orice lucru marunt care sa nu ii pese cuiva . Am invatat sa imi fac singura viitorul in viata , pot si singura . Am avut parte de neplaceri in viata , si nu cred ca au trecut foarte multe persoane prin ce am trecut eu la varsta mea . Sa simt un dispret fata de familia ta , sa ai ganduri 'ca nu ai avea un rost in viata , ce cauti pe acest pamant' , poate multi ati trecut prin aceste lucruri la varsta adolescentei , dar vi se par niste lucruri normale , dar nu sunt , pentru ca le-am rezumat indeajuns ca sa para niste lucruri banale . Si stiu ca o sa mi se mai intample .
Ma gandesc ca peste vreo 3-4 ani am sa plec din tara asta , si o sa las in urma toate amintirile care m-au facut sa zambesc , si in mare parte sa uit de probleme , si sa pierd toate persoanele la care tin , si pe care le iubesc . E greu . Dar trebuie sa imi accept soarta . Viitorul . Viata . Si tot ce tine legat de suferinta . Zici ca m-am nascut sa sufar . Sunt sortita . Oricum , am simtit nevoia sa scriu , chiar daca vi se pare banal ; .

Un comentariu: