marți, 1 iunie 2010

Bitch , go fuck yourself !

Ok , de data asta o sa postez ceva mult mai diferit decat am postat pana acum . Sincer ? M-am saturat de toate persoanele care critica ca la izvoru' rece , barfiti de parca ati manca din curu' meu . Intrebare ; CINE VA CREDETI sa criticati atat ? Sa jigniti un milion de persoane , de parca ati fii perfecte , si daca ai putea sa te simti , persoana la care ma refer , si care are numai figuri in cap , si eventual dorinta de a fii dezvirginata de un cartier intreg . Daca vrei sa strici alte persoane , strica-le pe alea care sunt deja stricate :) , si nu te mai baga in viata altora pentru binele tau , atata timp cat nu iti vezi lungul nasului . Aceasta idee poate fi folosita si in general , atata timp cat nu mai exista incredere si o prietenie adevarata nu se mai poate gasi nicaieri , in niciun coltisor de lume . Ce daca suntem diferiti ? Ce daca gandim altfel ? Credeti ca nu puteam incerca sa fim mai diferiti decat suntem in prezent ? Stiu ca nu ati inteles mai nimic din ce am spus , dar poate daca v'ati obosi mintea inceata , cred ca ati realiza ce am vrut sa insinuez . MAI SCHIMBATI-VA ! M-am saturat sa vad numai certuri fara motive , prostie peste prostie , si 9/10 numai 'cocalarism' in aceasta tara de Căcat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu