luni, 15 noiembrie 2010

I'm more stronger than you

Viata oribila , distrusa , oameni carora nu le pasa de tine , care te injughie pe la spate , care .. Nu-i poti descrie . Singurul lucru pe care il poti spune despre ei e ca nu au suflet .. Si e adevarat , pic , pic pic de suflet nu au .. nu judeca , sunt destule exemple carora nu le dau nume .
" esti cea mai buna prietena de-a mea si singura , nu as suporta sa te stiu si pe tine altundeva , cel putin in anii astia.. " .. Oare unde as putea ajunge ? Sa cedez ? Nu , nu am sa cedez , nu am sa imi pierd cumpatul chiar daca ar trebui , imi mentin echilibrul inca . INCA . ' I'm waiting here for the end ' . ' Viata iti e data s-o traiesti , nu sa ti-o iei ' . Doar .. cuvinte fara sens . Iti urez o viata ... buna !

" Cred ca incep sa imi pierd mintile , cum nu imi permit acest fapt , incep sa mi le beau ! "

Un comentariu: